ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πωλούνται προϊόντα που αφορούν: ψύκτες νερού, εμφιαλωμένα νερά, φίλτρα νερού, αναψυκτικά και energy drinks. Καθώς επίσης προϊόντα που αφορούν: καθαριστικά, απορρυπαντικά και χαρτικά για το σπίτι, το γραφείο, την επιχείρηση, το ξενοδοχείο, το εστιατόριο και την καφετέρια. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε επτά (7) κεντρικές κατηγορίες (Ψύκτες Νερού, Φίλτρα Νερού, Κάβα, Φροντίδα Σπιτιού, Προσωπική Φροντίδα, Κατοικίδια, HO.RE.CA.). Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών.

Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν που σας ενδιαφέρει με όσο το δυνατόν λιγότερα click. Γι’ αυτό άλλωστε και έχουμε επιμείνει στη «σχετικοποίηση» των προϊόντων του site μας, δηλαδή στη σελίδα κάθε προϊόντος που θα επιλέγετε, θα μπορείτε να βλέπετε και όλα τα σχετικά με αυτό προϊόντα. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «έξυπνη» αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η «ΠΟΛΙΤΟΥ Απ. Χριστίνα» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  +30 2373024080 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@politou.gr.

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα όροι χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.

Η διαδικασία αγοράς είναι επίσης εξαιρετικά απλή: δεν έχετε παρά να προσθέσετε τα προϊόντα σας στο «Καλάθι Αγορών» και να ακολουθήσετε τα βήματα που σας υποδεικνύει το ίδιο το σύστημα του site μας.

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το info@politou.gr, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:

– Επιβεβαίωση καταχώρησης

– Πρόσθετη καταβολή

– Παράδοση σε μεταφορέα

– Παράδοση παραγγελίας

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως της Ενότητας 10, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το  +30 2373024080 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο  +30 2373024080 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@politou.gr, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο  +30 2373024080 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας σας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας. 

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ /  ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

(α) Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

  • Σας ευχαριστούμε. Έχουμε λάβει την παραγγελία σας.
  • Αριθμός παραγγελίας: ######
  • Ημερομηνία: dd/mm/yyyy
  • Σύνολο: #####€
  • Μέθοδος Πληρωμής: Μία από τις επιλογές (Άμεση τραπεζική μεταφορά ή

Αντικαταβολή ή Με κάρτα μέσω Alpha Bank ή Πληρωμή στο κατάστημα.

  • Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα

επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

(β) Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Δευτέρα ως Σάββατο, 09:00’ – 17:00’.

(γ) Τρόποι Αποστολής – Παράδοσης Προϊόντων: Η επιχείρησή μας αποστέλλει – παραδίδει στον πελάτη με τους κάτωθι τρόπους:

  • Δωρεάν Παραλαβή από το κατάστημα.
  • Δωρεάν Αποστολή – Παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας από τα ιδιόκτητα μεταφορικά μας μέσα, κατά τις ημέρες και ώρες που αναγράφονται στο σημείο (β) ανωτέρω, από υπάλληλο της επιχείρησής μας, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ: 1)Για αγορές που υπερβαίνουν την χρηματική αξία των 25€ (με ΦΠΑ) και 2)Για τις περιοχές που καλύπτουμε με τα εβδομαδιαία δρομολόγιά μας, των οποίων οι Ταχυδρομικοί Κωδικοί ρητά αναγράφονται στην επόμενη παράγραφο. Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό, για την συνεννόηση σχετικά με την διαθεσιμότητα και την ακριβή ημέρα παράδοσης των προϊόντων μας, σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δρομολογίων της επιχείρησής μας. Για παραγγελίες, εντός των περιοχών που καλύπτουμε με τα εβδομαδιαία δρομολόγιά μας και των οποίων η συνολική αξία είναι κάτω των 25€, θα επιβαρύνετε ο εκάστοτε πελάτης το ελάχιστο κόστος μεταφορικών που ανέρχεται στο ποσό των 3€ (με το ΦΠΑ).
  • Ταχυδρομικοί Κωδικοί και περιοχές που καλύπτουμε με τα εβδομαδιαία δρομολόγια μας για ΔΩΡΕΑΝ παράδοση σύμφωνα την ισχύουσα πολιτική της επιχείρησής μας είναι οι κάτωθι:
  • Τ.Κ. 63200 – Νέα Μουδανιά – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63100 – Πολύγυρος – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63080 – Νέα Καλλικράτεια – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63077 – Κασσανδρεία – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63071 – Ορμύλια – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63079 – Νέα Τρίγλια – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63088 – Νικήτη – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63078 – Άγιος Νικόλαος – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63081 – Νέος Μαρμαράς – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 63085 – Πευκοχώρι – Χαλκιδικής
  • Τ.Κ. 57500 – Επανομή – Θεσσαλονίκης
  • Τ.Κ. 57001 – Θέρμη – Θεσσαλονίκης
  • Αποστολή – Παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με χρέωση του πελάτη και μόνο με τις συνεργαζόμενες εταιρείες Courier: SPEEDEX και ACS.

Έξοδα αποστολής Courier η Χρέωση είναι:

  • Για Δέματα με βάρος έως 2kg κόστος: 5,00€ (με ΦΠΑ)
  • Για κάθε επιπλέον κιλό βάρους χρέωση: 1,00€ (με ΦΠΑ)
  • Κόστος Αντικαταβολής ανά αποστολή: 3,00€ (με ΦΠΑ)
  • Για προϊόντα με βάρος >10kg παρέχεται δυνατότητα αποστολής με μεταφορική εταιρεία στο πλησιέστερο σημείο κοντά στο χώρο σας. Η διαθεσιμότητα αυτής της επιλογής παρέχεται και χρεώνεται ανάλογα με το Ταχυδρομικό σας Κώδικα.

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

(α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

(β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που πωλούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

(γ) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

(δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του), επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.